İlkinci Geleneksel Öğrenci Evi Yarışması Kazananı Belli Oldu!



Buca'dan bir öğrenci evi manzarası. O, kıç çatalı gözükmeyen usta kılığında bi öğrenci, o sevdiği için sıva yapan bi şahsiyet, o...o...daha fazla konuşamıycam, kendileri birinciliği fazlasıyla haketti. sevgili geliyor diye sıva bile yapıyor.. daha ne olsun.. sıva lan.

ps: bu 'usta' konseptli fotoğraflar için isim tavsiyesi bekliyoruz sizlerden. :)

ps2: hola, ben andromeda. yüz kez filan hikayenin ne olduğu sorulunca el alma ihtiyacı hissettim :) şimdi efenim, bu arkadaş oturur, oturduğu yerde uyur, sonra uyanır, oturduğu yerden laptopla takılır, sonra oturduğu yerde yemek yer, sonra oturduğu yere yatar uyurmuş. sevgilisi de edirne'deymiş kendisinin. sevgilisi gelecekmiş filan, bu yerinden kalkmayan adam ev bok gibi (ay bok dedim!) olduğu için temizlemeye başlamış. üç gün filan süren temizlik dur durak bilmemiş ve banyoda sıva yapmaya kadar gitmiş. hal böyleyken, birinciliği de sonuna kadar haketmiş. gerçi çekilişti yöntem, ama hakeden kazandı diyor, 'this is love' diye söylemeye başlıyor, ancak maalesef sadece nakaratı biliyoruz..

12 bıkbık:

andromeda | 3 Haziran 2009 23:21

ben 'this is love' diyorum.. ajhdjashk :))

Adsız | 3 Haziran 2009 23:27

osman

Adsız | 3 Haziran 2009 23:35

tamirci çırağı olabilir:D

tugba | 3 Haziran 2009 23:36

modern çağ romeosu.. sevgilisi için dağları delmio belki ama sıva yapıo :) fedakar erkek :)

Adsız | 3 Haziran 2009 23:39

evlerinin önü boyalı direk. boyalığ direk hatta.

Adsız | 4 Haziran 2009 00:01

sevdim mi tam severim dio bence:)

muygu | 4 Haziran 2009 00:02

'bebeyim deliğ gibiğ severiğm seniğğ ben, gözüğğm gibiğ severiğm seniğğ ben, bu başıma tacc ederiğğm iğnan bebeyim.'

isimsiz | 4 Haziran 2009 00:06

yorumsuz

Adsız | 4 Haziran 2009 00:09

taç takalım prens olsun derim

kezban | 4 Haziran 2009 00:20

yazık ki

Orangerie | 12 Haziran 2009 01:08

ben girsem alırdım ki bu yarışmayı.

andromeda | 12 Haziran 2009 01:09

2.sine katıl..