0 com

Uludağ, Tatil, Christmas, Kar, Kayak, Mayak, Dayak


Jolly Tur 'a ait 3 günlük bir tatil paketi var. Bu dümdüz cümleden sonra detaylara geçiyorum:
Tatil, 24-27 Aralık tarihleri arasında Grand Yazıcı Otel'de. Fotoğrafa bakın işte, dağdan tepeye fark var. Bizim Tınaztepe'ye de kış geliyor, Uludağ'a da kış geliyor. Orada teleferik var, bizde yerleşke otobüsleri var. Tabii ki otobüsler daha heyecanlı.


Tatilin adı Magic Christmast Fest 2010. Program da şöyle:
24 Aralık Perşembe : Magic Welcome Party with Dj Erdin. Akbulut
25 Aralık Cuma : Oldies But Goldies Night with Prof. Mehmet Cavcı

26 Aralık Cumartesi : Jukebox Konseri


Ayrıca gün boyunca karda kano yarışması, play station (hah), tabu ve pictionary turnuvaları düzenlenecek ve sürpriz ödüller var.
Gelelim fiyatlara:
4 Kişilik Odada Kişibaşı : 400
3 Kişilik Odada Kişibaşı : 420
2 Kişilik Odada Kişibaşı : 460

Ulaşım:
Lux Travego Araçlarla Gidiş Dönüş 80 TL
Travego dediğimiz de fotoğraftaki canavar.
Kayıt yaptırmak isteyen kodaman arkadaşlar:
Mert Küçükyumuk (yabancı değil ha, kaldığım öğrenci evinin sahibi)
0 505 583 50 47
0 554 726 63 96
mkucukyumuk@hotmail.com
kucukyumukmert@gmail.com

1 com

Jean Test! Aman nazar değmesin!


Kafası güzel lovemarkım Mavi Jeans yine şeker bi'şi yapmış: Jean Test. Peki ne bu Jean Test? Mavi deneyene mavi boncuk hediye. Hahah, yanlış duymadınız, nazar boncuğu magneti hediye ediyorlar. Bi' de ‘üstündekileri hemen çıkar. Mavi’yi dene, hediyenin tadını çıkart’ yazan yer stickerları var ilgimi çeken.

Ancak tabii ki olay bu kadar basit diil. Mavi Jeans bildiğin uğraşıyor senin için. Mağaza çalışanlarından bir kısmı "jean uzmanı" ve tüm sabırlarıyla sana yakışanı ve uyanı bulmak için uğraşıyorlar. "Yok kıçım güzel görünüyor mu? Boyum kısa mı göründü uzun mu? Ayh nasıl oldu bu?" diye kızı çileden çıkardım, ama bana süper iyi davrandı, ordan biliyorum :)


0 com

gap'ten alışveriş yapıyoruz, apple'dan da yapmış sayılıyoruz

Apple&Gap’in süper bi' kampanyası var şu sıralar: Gap’ten 500 TL'lik alışveriş yaptığınızda 125 TL değerinde iPod shuffle, 1.500 TL'lik alışverişinize ise 480 TL değerinde iPod nano ile veya 490 TL değerinde 8GB iPod touch anında hediye ediliyor. Bu kampanya Gap mağazalarında ve 20 Kasım–31 Aralık 2009 tarihleri arasında geçerli olacak. Size tavsiye Apple alacaksanız gidip Gap'ten alın, avantajlı bi' alışveriş yapın. ;)
Bu arada size Bağdat Caddesi mağazasının en üst katındaki pop up store'dan da bahsetmek istiyorum. Apple ürünlerini denemek için güzel bi' fırsat burası, atmosferi güzel.. Ayrıca beyler size söylüyorum; artık bizi beklerken uflayıp puflamalarınıza son! (hehe, aslında bayanlara da söyleyebilirim, kurtulduk manasında ;) ) Siz dev ekranda appler oynarken koltuklara yayılır, ipod touch ekranının barkovizyondaki görüntülerine takılırsınız; biz de kahvelerimiz alır o mağaza senin bu mağaza benim gezeriz! Tuttum ben bu olayı ;) Pop up store'dan bi'kaç fotoğraf ve de:


1 com

betonik fikirleriniz var mı?

çimento üreticisi akçansa
"Yapı dünyasının en temel malzemesi olan betonu hayallerinizle karın; fonksiyonel bir ürün ya da proje yaratın. " diyor. son katılım tarihi 1 Ocak 2010. Proje son teslim tarihi 1 Şubat 2010. Başvuru için: betonikfikirler@akcansa.com.tr
gelelim konuya...
Betonun ve/veya çimentonun alternatif kullanım alanları
Beton ve/veya çimentoda inovasyon
Beton ve/veya çimento kullanımının yaygınlaştırılması
Beton ve/veya çimento çevreye nasıl değer katabilir?
Betonda ve çimentoda sürdürülebilir rekabet avantajı nasıl sağlanabilir?
bu arada birden fazla konu da seçebilirsiniz, size kalmış.. gelelim en zevkli kısma, ödüllere :) ilk üç grubun hediyeleri şöyle:
1.’lik Ödülü : 4000 TL’lik TeknoSA hediye çeki
2.’lik Ödülü : 2000 TL’lik TeknoSA hediye çeki
3.’lük Ödülü : 1000 TL’lik TeknoSA hediye çeki
Ayrıca yarışmada birincilik ödülü alan grup üyeleri, Akçansa A.Ş.'de staj yapma şansı elde edecektir. Yarışmaya katılan her bir öğrenci için TEMA'ya ağaç bağışlanarak daha yeşil bir dünya için katkıda bulunmanız sağlanacaktır.
Akçansa A.Ş. tarafından tayin edilecek ve alanında önde gelen akademisyen ve konunun uzmanlarından oluşan bir jüri tarafından derecelendirilecek bu arada, kim seçecek diye endişeniz olmasın yani..
biraz ilham verelim
Örnek Fikirler ve Projeler

Yağmur suyu ızgaraları ve rögar kapaklarının dökme demir yerine betondan üretilmesi
Işık geçiren (transparan) betonlar
Çelik profillerin yerine kullanılan ön germeli yüksek dayanımlı betonarme kesitler
Kendi yüzeyini ve havayı temizleyen çimento
Ahşap ya da çelik yerine beton elektrik direkleri
Çelik yerine betondan yol bariyerleri
Asfalt yerine beton yollar

ve son olarak, katılım koşulları..
Yarışmaya Katılım Koşulları ve Kuralları

Yarışma İnşaat Mühendisliği ve Mimarlık Bölümü lisans ve lisans üstü öğrencilerine açıktır.

Yarışma grupları en az 2, en fazla 4 kişiden oluşmalıdır. Her kişi bir grup içerisinde yarışmaya katılabilir.

Başvurular, 1 Aralık 2009 – 1 Ocak 2010 tarihleri arasında yapılacaktır. Başvuru formu için betonikfikirler@akcansa.com.tr adresine e-posta göndermeniz gerekmektedir. Başvuru formunu e-posta ile veya www.akcansa.com.tr web sitesinden alıp, doldurup imzaladıktan sonra kargo ile İsmail Gökalp adına Betonsa Teknoloji Merkezi, Akçansa Çimento Büyükçekmece Fabrikası, Mimar Sinan Mahallesi, Büyükçekmece adresine göndermeniz beklenmektedir.

Yarışmaya bireyler ve belirtilen bölümler dışındaki öğrenciler katılamaz.

Yarışma katılımcıları tarafından sunulan fikir ve önerilerin Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve ilgili mevzuata aykırılığı ya da üçüncü şahısların haklarını ihlal etmesi halinde tüm sorumluluk yarışma katılımcılarına aittir.

Juri değerlendirmeleri A1 poster sunumları üzerinden yapılacak, detaylı bilgiler için power point sunum dosyaları incelenecektir.

Bundan dolayı, posterler, fikri ya da projeyi eksiksiz şekilde anlatmalı ve en sade tasarımla hazırlanmalıdır.

Jürinin yapacağı değerlendirmede; fikrin orijinalliği, yaratacağı fayda (maliyet, kullanım kolaylığı vb), işlevselliği, uygulanabilirliliği, çevreye katacağı değer kriterleri inceleneceğinden, projenin ya da fikrin bu kriterleri içerecek ve detaylarını açıklayacak şekilde sunulması uygun olacaktır.

Yarışmaya her grup en fazla bir projeyle katılabilir.

Yarışmaya gönderilen projelerin daha önce başka bir yarışmaya katılmamış olması gerekir.

Projelerin elden ya da iadeli taahhütlü posta yolu ile Betonsa Teknoloji Merkezi, Akçansa Çimento Büyükçekmece Fabrikası, Mimar Sinan Mahallesi Büyükçekmece adresine, İsmail Gökalp adına teslim edilmesi gerekmektedir. 1 Şubat 2010 tarihinden sonra ulaşan eserler kabul edilmeyecektir.

Projenin, posta ve benzeri sebeplerden dolayı geç ulaşmasından Akçansa A.Ş. sorumlu tutulmayacaktır.

Yarışmaya katılan projeler arasında jüri, yarışma konusu ve amacı doğrultusunda ve kendi takdir hakkı çerçevesinde dereceye girmeye en uygun eserleri belirleyecektir.

Ödüle değer görülen eserler 16 Şubat 2010 tarihinde belli olacak ve Akçansa A.Ş. web sitesinden (www.akcansa.com.tr) duyurulacaktır. Ayrıca kazananlara telefonla bildirim yapılacaktır.

Yarışmacıların yanlış, eksik veya yarışmanın sonuçlandığı tarihte servis dışı kalmış olan telefon numaraları vermeleri halinde veya yarışmacılara, telefonlarına cevap vermemeleri gibi sebeplerden dolayı ulaşılamaması halinde, Akçansa A.Ş. sorumluluk kabul etmeyecektir.

Akçansa A. Ş., yarışmada ön elemeyi geçen ve yarışma kapsamında yayınlanan eserlerin çoğaltma haklarını bedelsiz kullanabilir. Ödül alan eserlerin tüm yayın hakları Akçansa A.Ş.'ye ait olacaktır. Yarışmaya katılan projeler iade edilmeyecektir.

Akçansa A. Ş. teslim edilen veya gönderilen projelerin kaybolması, hasar görmesi veya herhangi başka bir nedenle yarışmaya dahil edilmemiş olmasından dolayı meydana gelebilecek zararlardan sorumlu olmayacaktır.

Akçansa her zaman, önceden herhangi bir bildirim veya ilan yapmaksızın yarışmayı iptal edebilir, yarışmanın koşullarını değiştirebilir.

Yarışmaya katılan adaylar bu koşulları kabul etmiş sayılır.


hadi bakalım genç yetenekler, ben gider ve size bol ilhamlı günler dilerim :)
1 com

Karaoke-oke


Andromeda gibi sesiyle meşhur olmak isteyen, karaoke delisi bir sürü arkadaş mplay.com.tr ye girmiş, web camda kaydettikleri performanslarını siteye yüklüyorlar, diğer üyeler de oyluyorlar. Hakkaten güzel bir fikir, uygulama. En fazla oyu alana da hediyeler var, siteye girip görebilirsiniz. O hediyeleri ben burda yazmasını da bilirdim ama bir link daha heyecan katmak istedim. Bu arada tüm bu olaylar biri firmasına ait, es geçmeyelim.

0 com

salla salla! yer yerinden oynasın!

Hoppidik çocuk aidan davis bi' kez daha. Sitede Aidan çikolata platformun üzerinde dans ediyor, pek şeker. Sitede bi' de "Dans Et" yarışması yapılmakta. Çocuklar danslarını web kameralarıyla kaydedip siteye yüklüyorlar. Kardeşiniz filan varsa çalın oynasın derim ben, facebook'a yüklemek yerine buraya yükleyip Nintendo Wii ve Dans Oyunu kazanabilirsiniz zira.
Bi' de, hala denemediyseniz deneyin cheetos sweetos'u, ilginç bi' tat, tavsiyemdir. ;)
0 com

Kaç yıl oldu saymadım köyden göçeli, mevsimler geldi geçti görüşmeyeli


Başlık tamamen konuyla alakasız bi' çağrışım, kusura bakmayın. Olayın aslı Efes'in kaç yıl oldu oyununun devam ediyor oluşu. Oynamak için, şurdan...

Unutmadan; her hafta en yüksek puanı alan ilk 5 kullanıcı Efes Pilsen fabrika gezisi, her haftanın birincisi Efes Pilsen mini soğutucu ve kampanya sonunda en çok puanı alan kişi de Play Station 3 kazanıyor. Yarışma da zevkli hem, iyi eğlenceler...
0 com

komşuda pişer bize de düşer!

Daha öğrenci işi bi' konu bulamam heralde... Selva makarnaları komşu hakkı diye bi' site yapmış. Sitede puan kazanmanın türlü çeşit yolu var. Siteyi önererek 5 puan, video paylaşınca 5 puan, resim paylaşınca 4 puan, metin paylaşınca da 3 puan kazanıyorsunuz. Selva tariflerini önerdiğinizde ve önerdiğiniz tarif incelediğinde de 3 puan kazanıyor ve paylaşımları beğendiğinizde paylaşım sahibine 1 puan kazandırıyorsunuz. 100 puana ulaştığınızda Selva ürünlerinden oluşan Selva hediye paketine sahip oluyorsunuz. Fena diil, hı?
Hı, bi' de; en beğenilen video paylaşımına Toshiba Netbook (Atom İşlemcili Mini Laptop), en beğenilen resim paylaşımına Toshiba Portable DVD Player, en beğenilen içerik paylaşımına da Apple Ipod Shuffle Mp3 Player hediye.
Üye olup kazanın o zaman :)
Ps: Kadın çok korkunç, evet; ben de fark ettim..
0 com

global girişimcilik haftası sona erdi



daha önce size şurda global girişimcilik haftası hakkında epey bilgi vermiştik.

global girişimcilik haftası sona erdi, gittik, seminerlere katıldık, sorularımızı sorduk, öğrendik geldik. etkinlikler kesinlikle çok verimliydi, endeavor'u kendi adıma tebrik etmek istiyorum burdan. son zamanlarda katıldığım en ufuk açıcı seminerler olmakla birlikte bu haftaya yepyeni fikirlerle başladım da diyebilirim :)

hal böyleyken, kaçıranlar kıskansın, gidemeyenler seneye mutlaka gitsin filan diyor ve birkaç fotoğraf ekliyorum etkinlikten.

0 com

Biz böyle komple Otto'ya gidiyoruz, geliyo musun?

Başlığı görür görmez heyecanlanıp ne giysem diye düşündüğünü itiraf et hadi. Ettin mi? Tamam, böylece ben de konuya güzel bi' giriş yapabilicem.


Öncelikle Bilstore'e gidiyor, hala yoksa Bilstore kartı edinip güpgüzel bişiler alıp süslenip püsleniyorsun. Hatta bak senin için seçim bile yaptım:

Giyinip süslendikten sonra da Bilstore kartın sayesinde kazandığın indirimle bizimle Otto'da buluşuyorsun. Bilstore Card sahipleri bundan böyle Asmalımescit’in gözbebeği Otto Tünel ve Otto Sofyalı’da öğlen ve akşam yemeklerinde %10, İstanbul’un popüler konser mekanı Otto Santral’de ise Otto’nun organize ettiği konser biletlerinde %20 indirim avantajından yararlanacaklar zira.
Girip bi' bak istersen, telefon numaraları falan da var. ;)
0 com

mavikupa devam ediyor!


fotoğraflardan da anlaşıldığı gibi tam gaz devam etmekte. mavikupa'dan daha önce bahsetmiştik zaten, ne olduğunun ayrıntılarına girmiyorum o yüzden. mavi jeans'in üniversiteler arası basketbol şenliği olduğunu öğrendik zira dimi çoktan? ben izmir'de olduğumdan izleyemiyorum maçları, konserleri filan; ama fotoğrafları görüp görüp kıskanıyorum. aa, bi de fan pagelerindeki yarışmalara katılıp ödülleri kapıyorum. skor tahmin etmece soruları filan soruyorlar, eğlenceli oluyor. ben yeteri kadar kazandım, buyrun biraz da siz kazanın:
:))

0 com

gittigidiyor'da yarın sürpriz indirim varmış

öyleymiş, mailime geldi.
2 com

doritos hissedarını arıyor!

hayal edin: hem damak tadınıza göre cips yapıyorsunuz, hem doyasıya yiyor ve onu raflarda görmenin haklı gururuyla önünüze gelene şımarıyor, hem de üzerine para kazanıyorsunuz. süper dimi? peki hayal olmasa bu, böyle bi fırsat olsa?doritos bugünlerde yeni tadını arıyor ve hepinizin önerilerini bekliyor, karşılığındaysa ürünün satışından %1 hisse vaadediyor! bunu da herkesin Kızsız Adam’dan tanıdığı şu anki doritos'un Hayrettin karakteriyle eğlenceli bi şekilde anlatıyor. katılım sınırsız, salla salayabildiğin kadar :) ben mesela kadınlara çalıştım :)
0 com

Yavaş Yavaş

Okuldan, belediye otobüsünden, hocalardan ya da plastik bardaktaki kahveden haz etmeyenler olabilir. Diploma da gerekli şimdi, ama hiç değilse oturup internetten işletmeyle ilgili istediğiniz dersleri alabilirsiniz. Procter&Gamble yapmış. Buradan.

3 com

girişimciyim girişimcisin girişimci





girişimci misin? cevabın evetse doğru yerdesin.

bilmediğiniz gibi işletme fakültesinde son sınıftayım ve rahatlıkla söyleyebilirim ki, işletme fakülteleri şirketlere memur zihniyetli çalışanlar yetiştirmeye adamışlar kendilerini. işletme okuyorum lan, girişimcilikle ilgili zorunlu dersim olması gerektiğini düşünürken ben, seçmeli dersim bile yok. olsa da açılmıyor zaten, çünkü öğrencilere bu konuda teşvik yok. bu durumda girişimcilik konulu bi' etkinlik vs. gördüğümde de hemen duyurmak istiyorum. herkesin aklına günde milyonlarca fikir geliyor, milyonda birini yapsak, hep birlikte dünyayı bile kurtarabiliriz bence :)

her neyse, şimdi bahsedeceğim de endeavor'un global girişimcilik haftası. bu seneki 16-22 Kasım tarihleri arasında olacak, biçoğunuzun vizelerinin bittiği tarihe denk geliyor tam. soluklanırken kendinizi geliştirmek için iyi bi' fırsat. 21 Kasım 2009 Cumartesi, 9:30-12:30 arasında Fevziye Mektepleri Vakfı Işık Üniversitesi Sergi Salonu, Maslak'ta speed-networking varmış. tüm dünyada 70 ülkede gerçekleşen speed networking'in türkiye ayağına katılabilmek büyük bi' şans bana sorarsanız.

şu kısmını direk kopyalıyorum, okuyup anlayalım iyice diye:

"Bu etkinlikte hem paydaşlarımız hem de öğrenciler 2 saatlik bir süre içinde belki bir ay içinde tanışacakları kadar çok kişi ile tanışma (kişi başına minimum 60 kişi) ve “Girişimcilik mi yoksa Profesyonel Kariyer mi” konusunda bu kişilerle birebir 3’er dakika sohbet etme imkanı bulacaklar." tabii bu arada katılım da sınırlı 40 kişiyle, eleme yöntemiyle belirlenecekmiş katılımcılar; ama yine de elinizi çabuk tutmanızda fayda var.

yetmedi bu diyenleri de siteye yönlendiriyorum.


son olarak da programdan bahsediip gidicem.
17 kasım salı günü 10:00-13:00 arasında Turkcell Genç Girişimcilere Rehber Semineri var. Bu etkinliğe gerçekten süper konuşmacılar geliyor, Turkcell Genel Müdür Yardimcisi, Endeavor Girişimcilerinden NASA’ya proje yapan ve projesini Türkiye’ye getiren girişimci bilimadami Ahmet Duyar, genç teknoloji girişimlerine destek veren Inovent Kurucusu Ziya Boyacigiller gibi isimler. Kendi girişimini kurmak isteyenler için çok etkili olabilecek bir etkinlik derim ben.
aynı günün sonrasında 13:00-15:00 arasındaysa "işim gücüm girişim semineri" var.
19 kasım perşembe günküyse benim favorim; 10:00-12:00 arasında koç üniversitesinde Girişimcilik Akademisi “Kariyer Seçeneği Olarak Girişimcilik” Seminerleri olacak. konuşmacılar cidden ilham verici girişimciler. hemmen copy paste yapıyoruz burda konuşmacıları:
Moderatör: Vatan Şaşmaz
Açılış Konuşması: Koç Üniversitesi Rektörü Atilla Aşkar.
Panelistler: Fatih İşbecer – Pozitron, Nevzat Aydın - Yemeksepeti.com, Mehmet Cem Şengör - Step Halıcılık, Onurhan Homriş - MV Holding, Cansen Başaran Symes - PricewaterhouseCoopers Türkiye, Süleyman Orakçıoğlu - ORKA Group
yine perşembe günü düzce üniversitesinde "girişimcilik etkinlikleri" var. girişimcilik konulu 3 etkinliğin katılımcıları arasında Yusuf Azoz (kariyer.net) da var. Herkesin katilimina açık. özellikle bu üniversiteliler için güzel bir fırsat..
ve yine perşembe günü ankara grand rixos'ta 13:00-17:00 arası Bilişim Kurultayı/ Global Girşimcilik Haftası Oturumu var ne yine ankara'nın önemli girişimcileri bulunacak. iyi haberse öğrencilere katılımın ücretsiz olması..
bi' de speed networking var ki, anlata anlata bitiremedim zaten :) gidin görün kaçırmayın diyor ve kayıt için link vererek hızla uzaklaşıyorum buralardan.
http://www.egitisim-blog.com/speed-networking-%E2%80%9Cgirisimcilik-mi-yoksa-profesyonel-kariyer-mi%E2%80%9D/




günler sonra gelen ekleme: bu speed networking olayının olduğu güne süper bi hadise daha eklenmiş. speed networkingten sonra speed city'de formula 1 araçlı etkinliği olacakmış. fotolarını da koyiim da iyice canınız çeksin :)


2 com

koltuğun altında bedava bilet çıksa ne yapardınız?

geçen haftasonu istinye park'ta çok şeker bişi yapmış go card. ben bizzat şahit olamadım, arkadaşımdan dinledim, blog için çektiği fotoları da kaptım :)
şöyle ki,
sinema koltuklarının altına bedava bilet yerleştirilmiş ve bu biletler sene sonuna kadar istenilen bi' filmde geçerliymiş; tek kişilik bi' davetiye yani..
sonracııma, ücretsiz popcorn dağıtılmış ve insanlara go card ile ilgili bilgilendirme formu doldurtulmuş. fakülteye gelip stand kuran bankaların yanında oldukça yaratıcı yaptıkları, sempatik buldum çok.

bi' de biraz araştırma yaptım, sadece istinye'de de diil; Caddebostan Afm (CKM) ve Beyoğlu Afm'de de yapmış aynısında.

ve.. işte fotolar:
















o zaman napıyoruz? bundan sonra sinemaya gidince koltuklarımızın altını kontrol etmeyi unutmuyoruz..
8 com

evde tek başınıza deneyin!


günaydın; bugünün ilk konusu, öğrenci evinin vazgeçilmez yiyeceği; cips. milyon çeşit cips içinden cheetos'u seçtim sizler için; çünkü bana çocukluğumu hatırlatıyor. bugün günlerden eskileri yad etme günü bizim evde ve ben çitos yedikten sonra kimse görmeden parmaklarımı yaladığım anları çok net hatırlıyorum. ayrıca kokusu çok güzel, söylemeden geçemeyeceğim.
tabii ki şu an bu satırları okuyor olmanızın tek nedeni bu değil. son zamanlarda gecikmeli postlar girdiğimizin farkındayım, ben de bu yüzden eperken haberdar edelim sizi dedim. :)
öncelikle şunu izleyin:
sonralıkla, ağzını kapatın. işte bu çocuk cheetos sweetos reklamları için türkiye'ye geliyormuş. kendisine bayıldığım için burda da olsun istedim. şu figürlere bi' bakın ya.. reklam da kaliteli olursa cheetos evlere daha sık girmeye başlayacak demektir. :)
ps: bu hareketleri denemeyin. illa ki deneyecekseniz de evde tekbaşınıza deneyin ki, konuya komşuya rezil olmayın. öğrenci işi a.ş sorumluluk kabul etmeyip manevi tazminat durumunda avucunuzu yalayacağınızı bildirir. öptüm sizi.
1 com

Önce Bilstore'a Sonra Muji'ye




Bilstore'un sadece giyim ürünü sattığına dair bi' yanılgı var genel olarak. Oysa ki, kıyafetten aksesuara, cd'den kitaba hatta bisiklete kadar bilimum ürün çeşidini bulabildiğiniz bi' konsept mağaza Bilstore. Yakın zamanda Bağdat Caddesi'nde Muji'nin yanına açılan mağazasıyla da gönülleri şenlendirdi, önce Bilstore'u sonra Muji'yi gezmeyi şart edindirdi. Ancak tahmin edebileceğiniz gibi, Bilstore'un şu an bu satırlarda olmasının tek nedeni bu değil. Hem-men anlatıyorum o zaman; bi' kartı var Bilstore'un, bu kartı çıkarttığınız anda %15 indirim kazanıyorsunuz alacağınız üründe. Daha güzel tarafıysa bu indirimi Bilstore ya da Muji'de kullanmanızın fark etmiyor olması. Bence çok cazip, gezerken almadan durmak zor oluyor zira. :)
2 com

yanmayan gözler


'Ne Dalin'i ya, nağlaka ki şimdi buraya?' diye düşünüyor olabilirsiniz şu an, ama ben bu postu zaten sizin için diil, '23 yaşındayım, hala Dalin kullanıyorum, çok iyi geliyooo, ihihi' kızlarımız için filan yazıyorum. Ayrıca civcivler çok tatlı bence. Sitede bi' numara yok, hatta sıkıcı bana sorarsanız. Evlenip bi' an önce anne filan olmak isteyen genç kızlarımız ön hazırlık yapabilirler ama; o açıdan yararlı oldukça. Peki böyleyse neden burda mı diyorsunuz şimdi de? Peki bekletmeden söyleyeyim o zaman; sitede bi' anket var, o anketi dolduran her 50. kişi Dalin seti kazanıyor. Konuya komşuya verirsiniz kullanmıyorsanız da, ne biliyim; gideri var her şekilde.
2 com

Dr. Oetker kakao-tarçın-zencefilli kek


Normalde beceriksiz biriyimdir. Hani yumurta kırarken birkaç kabuk parçasını da içeriğe ekleyebilen cinstenim. Tahmin edersiniz ki bu sebepten Dr. Oetker i çok seviyorum ve ürünlerini de ben ve benim gibiler için yarattığını düşünüyorum. Şimdi bu Dr. Oetker'in kakaolu- zencefilli-tarçınlı bi keki var bildik mi onu okur? hıh işte, eğer bilmeyenler , görüp de almayanlar, ya da annesinin 'Ben sana evde daha güzelini yaparım yavruum' vaadine kananlar varsa içinizde, benden söylemesi daha fazla uzak kalmayın ve hemen birer kutu edinin. Çünkü öyle sanıyorum ki, dünyanın en lezzetli ve en çabuk hazır olan tatlarından bir tanesi bu kek. Öğrenci evinde tatlı aşerenler için birebir. Ya da benimki gibi, kendisi kilo almasın diye doğru düzgün hamurişi, tatlı vs. pişirmeyen bir anneye sahip olanlar için nimet cinsinden.
Hımm aslında:

-Nerden aldın bunu, güzelmiş, neli ki bu ?
-Ben yaptım. Tarçınlı, azıcık da zencefil koydum, üzerine de kakaolu sos yaptım.....neden öyle bakıyorsun?.....valla ben yaptım ya!
tarzında dialoglar da yaşatabilirmiş, neden olmasın? :)
Not: Ben araştırdım nette fakat paketini falan bulamadım bu kekin. O yüzden bizzat Dr. Oetker'in fotoğrafını koymayı uygun gördüm. heheh..
1 com

hsbc campus, sana gıcığım canım!

İlk kredi kartım hsbc campus oldu ve hala onu kullanmaktayım. Ayarı kaçırmamak için bi' kart daha almaya cesaret edemiyorum açıkçası. Yalnız bu ne cimriliktir sevgili hsbc? Maydonozu bile kredi kartıyla alıp her ay faizli borç ödeyen biri olarak aylardır biriken Nakit Puan'ım 11 tl olmasından fazlasını hakediyorum bence.
Geçen gün 548 tl yatırdım mesela, 400'den aşağı geldiğini de görmedim aylardır borcumun. Olm insan biraz cömert olur ya.. Puanımla bi' şey alsam ne biçim mutlu olucam oysa ki.
Velhasıl kelam, sevmiyorum seni hsbc nakit puanların yüzünden..
Ayrıca, Alaçatı'da hsbc yoktu, ondan faizli ödedim Ağustos'ta..
0 com

kankalarla buluşmak paha biçilemez!

Son günlerde "we want the funk" şeklinde dolaşıyorum resmen. Önce reklamı izleyelim:



sonra orjinalini izleyelim:


Link: MasterCard - We Want the Funk Commercial



sonra da viralini izleylim ki tam olsun, İtü kankaları buluşsun:




Öncelikle efsane bi' reklam olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca çocuk yapasım geliyor izledikçe. :) Orjinalindeki "people who understand you" kısmının "kankalar" olarak çevrilmiş olması cuk oturmuş. Mastercard marka bilinirliğini süper arttırdı kesinlikle, çok başarılı olduğu konusuna itiraz edecek olan yoktur sanırım. Yalnız benim merak ettiğim bi' nokta var; kredi kartı alırkan MasterCard mı yoksa Visa mı diye bakan var mı? Yani ben bankaya bakıyorum da direk..
2 com

menümden mini çıkmış?!


fast food satan mekanların dönemlik müşteri akışını canlandırmak için kampanyalar düzenlemesi geleneği olur da yerli malı yurdun malı pizza pizza bundan geri kalır mı? tabi ki kalmaz. kalmamalı da.

her neyse efenim, pizza pizza adındaki, adından anlaşılacağı gibi pizzacı zinciri bir kampanya yapmış. içeceği kolalı menü alınıp, karttaki şifre internet sitesine tuşlanırsa, çekiliş de kazanılırsa hoppadanak mini cooper kazanma şansı veriyormuş. o olmazsa size bu yazıyı yazdığım atom karıncam lg x110 ya da dot'un kanımca pek hazzetmediği ama ps3'ün başarısını oldukça azaltan alet nintendo wii kazanma şansı da varmış.

demeden geçemem, tv reklamı nedense çok itici ama...
4 com

anne burası istanbul ama! ciyyak!

burası istanbul peki ya orası?

+ yarısını da yere taksaydın
- az bile taktım burası istanbul!

mavi'nin yeni reklam film/leri "burası istanbul" sloganı ile birlikte görücüye çıktı. özgürlük ve yapılan herşeyi meşru kılmaya yönelik içeriği var reklamların. mavi'nin reklam kampanyaları zaten normalden farklı, daha bir sinema tadında, orjinal olma çabasında olan işlerdi ki daha önce emir kusturica ile olan çalışmalarını da izledik. şimdiye kadar yaptığı tüm kampanyalar içinde en orjinal olanı ise istanbul kokanı. okuduğum bazı yorumlarda "ama biz izmirliyiiiiğğz, ankaradaaa bu reklam gider mi hiğğçç" tarzında ilginç yaklaşımlar gördüm, komik geldi bana. istanbul demek özgürlük demek, istanbul demek baş kaldırmak demek, izmir kadar spesifik, ankara kadar sıkıcı olmamak demek ve türkiye denildiğinde akla gelmek demek dolayısıyla kimse " boyfırendimin cinini giydim oovv burası adana, yihu!" diye bir slogan beklememeli. kıssadan hisse; mavi bu sefer 10 numara bir iş çıkarmış ve herkesin diline pelesenk olacak bir slogan bulmuş, alternatifliğe hayran bıraktırmış, ne de olsa burası istanbul!

p.s: anne ile olan diyaloglarda bu slogan kullanılmamalı ama dikkat diyorum ben, zira geçtiğimiz gün sevgili annemle aramda bir husumet yaşandı bu sebeple.

anne mercimek: kızım toplasana yatağını, çıkarttıklarını dolaba koysana!!!!
ben mercimek: rahat ol anne, nasılsa akşam gelip yatıcam tekrar, burası istanbul!
anne mercimek: geç kalma sakın, doğruca eve gel..
ben mercimek: oo kasma anne, burası istanbul!
anne mercimek: terliği kafama doğru fırlattı ve yine tam isabet..
ben mercimek: noluyo ya!!%!%!!
anne mercimek: rahat ol kızım, burası istanbul!


Mavi 2009-Burası İstanbul from mavi jeans on Vimeo.

0 com

Pes 2010


Pes 2009 u oynamaya doyamamışken, videoda gördüğüm özellikleriyle Pes 2010 bağımlısı olacağımı söyleyebilirim. Evde bi play station 3 bi de sony marka plazma olsa okulum kesinlikle uzardı herhalde. Gerçi şimdi de uzayabilir. 2011 de football managerla pes birleşir artık, böylece hepimiz rahatlarız.
0 com

açık hava sineması, yihu


Açık Hava Sineması'na gitmek şu dünyadaki en büyük isteklerimden biri uzun zamandır ve 22 yıldır bi' kere gidebilmişliğim yok. Neyse ki, 30 Eylül'de gidebiliyorum sonunda ve bunun için itüsözlük'ten drummerlizard'a teşekkürlerimi borç bilirim :) Çarşamba (oluyo galba?) şarabımla birlikte Pickpocket'tayım Tarihi Havagazı Fabrikası'nda. Beklerim efem..
0 com

facebook kafası

Onur Air Facebook'un ne kadar şahane bi' marketing alanı olduğunu keşfetmiş olacak ki, Facebook'tan uçurmaya karar vermiş. Şu applicationı yüklüyorsunuz ve eğer bu kampanyaya katılan 500. kişiyseniz bedava uçak bileti kazanıyorsunuz. Bi' de yine Facebook'taki Onur Air fan pageine fan olursanız ve en çok puan toplayan 30 kişi arasına girerseniz, yine bedavaya uçabiliyorsunuz. Öyle yani, çok uçuyorsanız deneyin derim ben.. Farmville'le kafayı yiyeceğinize ;) Bana da artık req göndermeyin lan, oynamıycam inat ettim..
0 com

Bilardoya varsın da Semih'le kapışmaya var mısın?


Şöyle ki, haliyle önce bi' ön elemeden filan geçmen gerekiyor. bunun için de üç büyük şehirde ön elemeler yapılıyor. 2 gün ön elemeler sürüyor ve eğer başarılı olursan da 3. gün Semih Saygınerle kapışıyorsun. Semih de seni tutarsa Arçelik'ten Eko Panel LCD kazanıyorsun. Aslında bence Semihle kapışmak da yetermiş yani, tabii bize yeterdi Arçelik'ten bahsetmiyorum.


Ayrıntılara bakmak için http://www.bilardoyavarmisin.com/ a alalım seni.. Ben topa vurmayı bile zor başarabildiğimden pek ilgilenmiyorum olayla zira..
0 com

Yeşil


Online, çevreci bir gazete. Okuması rahat, kategoriler düzgün. www.yesilgazete.org

Yeterli kadro oluştuktan sonra basılı yayına da geçeceklerini söylüyorlar.

5 com

bi' kartla neler yapılır?

Son zamanlarda Cardfinans Go öyle böyle diil, acayip gözüme girmekte. Nette şu sıralar dolanan viralleri süper bi' kere. Tuvalette kalan kızın mimikleri öldürdü beni :) Salatalık doğrama da öyle.. Tasarımı filan da baya güzel, ısındım yani iyice karta. Bi' de şu sıralar kullandığım kredi kartımdan (başka bi' postta uzun uzun dert yanıcam) hiç memnun olmadığımdan kartları inceliyorum bi' süredir.

Bi' kere Go'nun parapuan olayı çok iyi. Ben ki, maydonozu bile kredi kartıyla alıp her ay faizli borcunu ödeyen insan bi' türlü 15 tl'den fazla puan toplayamazken, Go'su olan arkadaşım çatır çatır 30 000 parapuanını harcadı mezun oldu diye :) Tamam inanılmaz harcamalar yapmıyorum; ama bu ay 548 tl ödedim mesela. 400'ün altına düştüğünü de görmedim borcumun. Bi' de şöyle bi' şey var ki, ben taksit insanıyım. Belli ki Go da öyle. Şurda inceledim kampanyaları, topshop'a, derimod'a, park bravo'ya baya iyi taksit imkanları var. Aslında neye ararsan ona bi' avantaj yapmışlar zaten. Bu durumda teşekkür ediyorum kendilerine ve bekle beni go diyorum. :)

Bu arada, o beğendiğim videoyu da ekliyeyim. Bir kartla neler yapılır? Çılgıncasına alışveriş yapılır ;)

0 com

muji'yi bilmeyen, bilip de sevmeyen var mı?

hiç sanmıyorum açıkçası. yurtdışında çok tanınsa da türkiye'de henüz pek bilinmiyor ne yazık ki muji. adı japonca bi' kelimeden gelmekte. bütün japonca kelimeleri aynı sanan bana 'hangi kelime o?' diye sormaya kalkmayın sakın. :) kelimenin anlamını biliyorum ama; markasız kaliteli ürünler demek. evet, markasız bi' marka muji ve en çok da bu tarafını seviyorum. ürünlerinin üzerinde çıkarılamayan logolardan yok, kıyafetlerinde kaşındıran etiketler de yok :) minimalizm manyağı ürünleri çok uzaklardan bile muji enerjisi salgılıyor.. banyodan kırtasiyeye, ev eşyasından giyime milyon çeşit ürünü var ve ben hepsine bayılıyorum.

muji'nin burda olmasının tek nedeni benim bayılıyor olmam değil tabii ki. son günlerde ff sayfalarında yaratıcılıklarına yakışır bi' yarışma yapmaktalar. muji ürünlerinden kendi tasarımınızı yapıyorsunuz; aslında daha da doğrusu muji ürünleriyle naparsanız yapıyorsunuz :)

ve muji manyağı bunu duyan arkadaşım atladı tabii.. topladı bizi, video çekti. inanılmaz eğlendik biz, aşağıda görebilirsiniz zaten..

rakip olmak isteyenlere de linkini veriyim: http://friendfeed.com/mujiturkiye

aa bi' de unutmadan;

http://www.muji.com.tr/


muji colour from Gunes Cetin on Vimeo
0 com

bana bir şey olmaz deme ok mi?


ok'in reklam serisi malum. hani absürd seviyede yapılmış abukluklardan yola çıkarak aman aynı haltı başka mekanlarda(mesela yatak)(sadece bir öneri, isteyene) yapmayın demeye getiriyordu. hah işte aynı ok şimdi de bu reklam kampanyasını geliştirmek istemiş. yarışma açmış, ödüller koymuş. tam öğrenci işi olmuş. yarışmaya ahan da şu linkten ulaşılırmış.

http://www.banabirseyolmazdeme.com
0 com

Monopoly

Hasbro ve Google monopolyi google map üzerinden online oynanabilir hale getirmişler. Hayalimdi bu. www.monopolycitystreets.com , yalnız şu an girilemiyor, herkes saldırdı tabii.
2 com

hayatı doldurmayan kalmasın :)



BİZİMLE BERABER HAYATI DOLDURMAK İSTER MİSİN?
1 yıldır birbirinden başarılı Marka Elçilerimizle, üniversitelerde hayatı dolduruyoruz…
Sen de onlar gibi:
Hayatını dolu dolu yaşamayı seviyorsan,
Kariyerin için şimdiden bir adım atmak ve pazarlama deneyimi kazanmak istiyorsan,
Pazarlama etkinliklerini takip ediyor, hatta bazen içlerinde yer alıyorsan,
Üniversite kulüplerine üyeysen ya da düşünüyorsan,
Sorumluluk sahibiysen,
Organizasyon yapmayı ve organize çalışmayı seviyorsan,
Dışa dönük, eğlenceli, kendine güvenen bir bireysen,
O zaman acele et ve CV’ni markaelcileri@uniclub.com.tr
adresine gönder!
Hem maddi, hem de manevi olarak dolduğunu hissedeceksin…
Daha ayrıntılı bilgi almak istersen 0212 259 59 40 numaralı telefondan,
Ceylan Allıoğulları’na ve/veya Serap Özbayrak’a da ulaşabilirsin.
Hayatı Doldur Gençlik Kulübünde beraber, omuz omuza çalışmak dileğiyle…
1 com

Kariyerinin ilk adımlarını yürüyerek değil, uçarak atmak İSTER MİSİN?

ANADOLUJET, UÇAN ELÇİLER ARIYOR!

Kariyerinin ilk adımlarını yürüyerek değil, uçarak atmak İSTER MİSİN?

Uçan bir markanın, ayakları yere basan, markayı daha da yükseklere taşıyabilecek elçilerinden biri olmayı düşünür müsün?

Hem maddi, hem de manevi anlamda belki de hayatının en yararlı deneyimini yaşamaya hazır mısın?

Cevabın EVET ise ve bizimle tanışmak, daha detaylı bilgi almak İSTERSEN, 0212 259 59 40 numaralı telefondan the uniclub’ı arayarak Ceylan Allıoğulları ve/veya Serap Özbayrak’la İLETİŞİME GEÇEBİLİRSİN ya da CV’ni
markaelcileri@uniclub.com.tr adresine gönderebilirsin.

Beraber uçmak dileğiyle…
1 com

apple elçilerini arıyor!


APPLE, ELÇILERINI ARIYOR!*


Dünyanın en yaratıcı markasının, okulundaki satış temsilcisi olmak,


İleride hayatının her alanında işine yarayacak olan Apple deneyimini yaşamak,


Kariyerinin ilk adımını atmak,


İSTER MİSİN?


Ayrıntılı bilgiyi, 0212 259 59 40 numaralın telefondan the Uniclub’ı arayarak Serap Özbayrak’tan öğrenebilir, CV’ni http://markaelcileri@uniclub.com.tr adresine gönderebilirsin. Seni tanımaktan ve kendimizi tanıtmaktan mutluluk duyacağız…



*Program kapsamında “Temel Satış Teknikleri Eğitimi” ve “Apple Teknik Eğitim” sertifikaları verilecektir.


0 com

bi fotoğrafla araba kazanmak istemeyen..?


evet hepimiz gayet de isteriz biliyorum..dacia bu işe el atmış o yüzden,yaşadığınız şehrin tarihi yada doğal güzelliğini anlatan şahane bir fotoğraf çekiyorsunuz ve onunla dacia sandero'nun büyük ödül olduğu yarışmaya katılıyorsunuz..kim bilir,belki de siz kazanıyorsunuz..
fotoğrafını çektiğiniz şehri türkiye haritası üzerinden işaretliyorsunuz ayrıca,o yüzden şimdiden sitede "türkiye güzellikler haritası" oluşmuş bile..yarışmadaki fotoğraflara oy vererek hediye sms kazanmak da mümkün..
o yüzden fotoğraf makinelerini hazır edip buraya bi göz atın derim ben..
4 com

cardfinans'tan devam


cardfinans bu sefer gözüme girdi :)
mezuniyet hediyesi olarak bi' kıyak geçiyorlarmış resmen. valla uzun uzun yazmak zor geldi, copy paste yapıcam bu sefer :)
"Hem mezun olur olmaz CardFinans University'nizi, CardFinans Classic'le değiştiriyor; hem de ekstra 30.000 ParaPuan hediye ediyoruz. Eğer CardFinans Classic sahibiyseniz; kart limitiniz güncellenerek 30.000 ParaPuan'ınız hemen kartınıza yükleniyor. Bunun için yapmanız gereken tek şey 444 0 900'ü aramak!"
böyle işte. zırt pırt arayan sinir bozucu çağrı merkezlerine rağmen alasım geldi bu sefer..

2 com

yollarda


cardfinansla biriken parapuanlarınızla ucak ya da otobüs bileti alabiliyormuşuz. Otobüs varan; ama uçakta sınırlama yokmuş, sadece ne kadar parapuanının olduğuna bağlıymış.
0 com

kişisel reklamımı yapmayacak değilim!

evet, tabii ki yapıcam; hatta yaptım:

http://www.otohaber.com.tr/writers/3417-ehliyet.html

:)
2 com

bizim mutfak filan

ülker bizim mutfak'ın sitesine üye olan ilk 25.000 kişiye anında turkcell kontor gidiyormuş; başka bi' esprisi yok.. sonra olur olmaz mesaj gönderirlerse sorumluluk kabul etmem ama. bye.

8 com

evdeyim acıktım,siz de mi..?


daha önce de bahsetmiş olmalıyım,firmaların ürün reklamları için geliştirdikleri web siteleri gün geçtikçe daha yaratıcı oluyor..bu kez de sözkonusu arbella..resmen kamu hizmeti sunmuşlar öğrenci milletine..sayfayı açınca sevimli kırmızı bi buzdolabıyla karşılaşıyorsunuz,içine listeden sizin buzdolabında ne varsa dolduruyorsunuz,arbella da size o malzemelerin hayat verebileceği en süper makarna tarifini belirliyor..
makarna yapmaktan/yemekten bıkmış bünyelere kısıtlı malzemelerle ne sunabilir diye acıklı-aslında öğrenci evi için klasik-bi buzdolabı doldurup denedim..sadece 2 malzeme yerleştirdiğim dolabımdan iki farklı tarif çıkarmayı becerdi..
o yüzden,evdeyim acıktım diyorsanız,buraya bi göz atıp elinizdeki malzemelerle bambaşka makarnalar yapabilirsiniz..
eklemeden geçmeyeyim notu olarak da,o nasıl güzel bi isim seçimidir arbella..evdeyimacıktım demişler..ben de ben de..