bi' kartla neler yapılır?

Son zamanlarda Cardfinans Go öyle böyle diil, acayip gözüme girmekte. Nette şu sıralar dolanan viralleri süper bi' kere. Tuvalette kalan kızın mimikleri öldürdü beni :) Salatalık doğrama da öyle.. Tasarımı filan da baya güzel, ısındım yani iyice karta. Bi' de şu sıralar kullandığım kredi kartımdan (başka bi' postta uzun uzun dert yanıcam) hiç memnun olmadığımdan kartları inceliyorum bi' süredir.

Bi' kere Go'nun parapuan olayı çok iyi. Ben ki, maydonozu bile kredi kartıyla alıp her ay faizli borcunu ödeyen insan bi' türlü 15 tl'den fazla puan toplayamazken, Go'su olan arkadaşım çatır çatır 30 000 parapuanını harcadı mezun oldu diye :) Tamam inanılmaz harcamalar yapmıyorum; ama bu ay 548 tl ödedim mesela. 400'ün altına düştüğünü de görmedim borcumun. Bi' de şöyle bi' şey var ki, ben taksit insanıyım. Belli ki Go da öyle. Şurda inceledim kampanyaları, topshop'a, derimod'a, park bravo'ya baya iyi taksit imkanları var. Aslında neye ararsan ona bi' avantaj yapmışlar zaten. Bu durumda teşekkür ediyorum kendilerine ve bekle beni go diyorum. :)

Bu arada, o beğendiğim videoyu da ekliyeyim. Bir kartla neler yapılır? Çılgıncasına alışveriş yapılır ;)

5 bıkbık:

androverdose | 26 Eylül 2009 15:09

evet ya, az ekmeğini yemedim 200tl faizsiz kredi kartı olayının. hatta ilk alışım şöleydi; ya borcu anneme söyliycem ya da go alıcam. go aldım, iyi de yaptım, eheh. video çok iyiymiş bu arada :D uzun biraz, ama izletiyo yani. peruklu kızlarla dans edesim geldi benim de :D

selin | 26 Eylül 2009 15:16

hahahaha video çok iyiymiş yalnız... :)) ben de cardfinans go kullanıyorum şu anki kampanyaları çok iyi gerçekten, faydalandım ben de...

andromeda | 26 Eylül 2009 15:21

herkes bu kadar memnunsa ben de başvuruyorum o zaman :)

emre | 27 Eylül 2009 19:41

bence geç bile kaldın. ben de go kullanıyorum :)

andromeda | 28 Eylül 2009 13:41

bi tek ben go kullanmıyomuşum zaten galba :)