gap'ten alışveriş yapıyoruz, apple'dan da yapmış sayılıyoruz

Apple&Gap’in süper bi' kampanyası var şu sıralar: Gap’ten 500 TL'lik alışveriş yaptığınızda 125 TL değerinde iPod shuffle, 1.500 TL'lik alışverişinize ise 480 TL değerinde iPod nano ile veya 490 TL değerinde 8GB iPod touch anında hediye ediliyor. Bu kampanya Gap mağazalarında ve 20 Kasım–31 Aralık 2009 tarihleri arasında geçerli olacak. Size tavsiye Apple alacaksanız gidip Gap'ten alın, avantajlı bi' alışveriş yapın. ;)
Bu arada size Bağdat Caddesi mağazasının en üst katındaki pop up store'dan da bahsetmek istiyorum. Apple ürünlerini denemek için güzel bi' fırsat burası, atmosferi güzel.. Ayrıca beyler size söylüyorum; artık bizi beklerken uflayıp puflamalarınıza son! (hehe, aslında bayanlara da söyleyebilirim, kurtulduk manasında ;) ) Siz dev ekranda appler oynarken koltuklara yayılır, ipod touch ekranının barkovizyondaki görüntülerine takılırsınız; biz de kahvelerimiz alır o mağaza senin bu mağaza benim gezeriz! Tuttum ben bu olayı ;) Pop up store'dan bi'kaç fotoğraf ve de:


0 bıkbık: