Girişimci Arkadaşlara Tavsiyeler

Üniversite çağındaki çulsuz girişimciler için söylüyorum:

1. Fikrini arkadaşlarına anlatma.
2. Anana ve babana da anlatma.
3. Kardeşin varsa ona da anlatma.
4. Samimi olduğun kişilerden tavsiye alma.
5. Erkeksen halı saha ve play station işinden vazgeç. Yani erkeksen derken, sıkıyosa vazgeç anlamında değil.
6. Kızsan kafe açmayı düşünmekten vazgeç.
7. "Abi en iyi para aslında karı işinde hahaha" diyeni döv. Ben dövmedim sen döv.
8. Bak gerçekten döv.
9. Zengin arkadaşlarınla iş yapma, fakir olanlarla yap. Ciddiyim.
10. Not ortalaması yüksek olanlarla da iş yapma.
11. Burnunda et parçası olanlarla da yapma. Şaka lan o kadar da değil.
12. O değil de, ne kadar kadın varsa hepsinin hayali sessiz sakin bir kafe açmak. Bu mudur yani?
13. Oldu da bi salaklık ettin ve birine fikrini anlattın ve karşıdaki de bunu küçümsedi. Küçümseyen kişiyi buraya ihbar et.
14. 15 madde olsun diye uğraşıyorum.
15. Oldu.

2 bıkbık:

gebo | 30 Haziran 2010 22:11

abi bi fikrin varsa benle paylaşabilirsin. arkadaşın, anan, baban, kardeşin değilim, samimi bir önerim de olamaz, küçümsemem de. cidden.

V | 30 Haziran 2010 22:29

haydi buyrun. peki paylaşayım, ama nerede paylaşayım? nereye yazayım?