Sigara altı


Eti puf pasti diye bi şey çıkmış. Ambalajı çok çekici, renkler falan çok güzel. Ürünün üstü böyle çikolata kaplı, içinde yine bilindik eti puf marshmallow u, en altta ince bi kek, kekle marshmallow arasında da jöle var. Anlaşıldığı üzere eti karışık bişiler yapmaya çalışmış.


Biraz çokomelden almış, işte efendime söyleyeyim o üstü jöleli iğrenç bi kek vardı adını hatırlayamadığım -neydi ya-, biraz ondan almış, klasik eti puf konseptini bööyle geliştirmeye çalışmış. ama olmamış eti, olmamış..Klasik et puf gayet iyiydi, niye kurcalıyorsun ki.. Alsaydın onu büyütseydin ya biraz, biz de böyyle sıra sıra eti puf paketleri taşımak zorunda kalmazdık.


Bişi diyim mi, Bundan sadece sigara altı olur okuyucu, başka da bişi olmaz. Pakedi de azıcık sulandırılıp kültablası niyetine güzzelce kullanılır :)


Son söz: Neyin peşindesin eti anlayamadım ben bi türlü. Neyse, çocukluğumuzun eti pufuna aynen devam.




3 bıkbık:

andromeda | 24 Mayıs 2009 02:52

eti puf'u, eti cin'i yapan eti nasıl olur da böyle dandik bi' ürüne imzasını atar diğ mi?

bunu yapan bunu da yaptı diycem, olmuyor..

dot. | 24 Mayıs 2009 11:32

5 koli aldık tükana, elimizde kaldı, zarar ettik.

Adsız | 24 Mayıs 2009 11:59

reklamları da berbat.. 2 çocuk hero gibi bişeydi yanlış hatırlamıyorsam.. hani hedef kitleleri çocuklar değil ki sadece, şu ülkede bi eti cin, eti puf yemeyen üniversite öğrencisi var mı allaşkına?..