B-fit

B-fit sadece kadınların gidebildiği bi spor salonu. Türkiye de 50 nin üzerinde şubeleri var ve bilindik spor salonlarından daha farklı bi işleyişe sahipler. Vücudunuzun itme- çekme kuvvetiyle hareket eden aletlerle toplam yarım saat çalışıyorsunuz, geniş omuzlu ablalar eşliğinde platformda kolunuzu bacağınızı falan çalıştırıyorsunuz, spor bitince esnetme hareketleri yapıyorsunuz . Koşu bandına çıkıp dakikalarca koşup, sıkılmak gibi bi şey yok yani. 'aa yarım saat yeter miymiş ayol?' diye düşünebilirsiniz, fakat yarım saatte gayet tatmin olmuş bi şekilde ayrılıyorsunuz bu mekandan.

Ama çok şişman, çalışmaya başlar başlamaz su gibi terleyen teyzeler var ve çok hızlı hareket ediyorlar.. anlam veremediğim bi şekilde bacaklarını kafalarına kadar falan kaldırabiliyorlar.. saçlarından ter süzülüyor, tişörtleri vıcık vıcık oluyor. pek hoşlanmıyor insan açıkçası o görüntüden. 'Sen hiç mi telermiyorsun peki' falan diye aklınızdan geçirebilirsiniz.. terlemiyorum tabi lan terlemiyorum!! kızarıyorum sadece!.-ani çıkış-

Uzun lafın kısası, memnun kalınmayacak bi yer değil. tabii sonuçlar a da bakmak lazım. bi de çalan müzikleri değiştirseler çok daha iyi olacağına eminim.

Şu aralar indirim e girmişler bi de. Spora başlamak isteyen bayanlar varsa, gözden kaçırmasınlar.

5 bıkbık:

andromeda | 23 Mayıs 2009 21:38

indirime girmiş de ne kadar yani canım? -paragözlükdiilöğrencilik-

bi' de ne çalıyolar lan?

şişman ama esnek teyzeler var diyorsun, o zaman işe yaramıyor olabilir mi acaba diye düşündüm ben. niye zayıflamamışlar maksadında..

uzaktan bakan hatun | 23 Mayıs 2009 21:44

üçyol şubesini bulur bulmaz gitmeyi birkaç önce planladığım mekan burası..bir bulsam hiç affetmiycem

helloadana | 23 Mayıs 2009 22:18

sorma ya işte hilal cebeci, nil karaibrahimgil vs.. ama yani insan bi bildiğin dıptıs dıptıs aerobik müziği arıyor ayol.
Fiyatı 65 tl. ama üç ay falan yazılırsan indirim yapıyorlar. 2 kişi yazılırsan da yapıyorlar. her türlü bi indirim var yani:) üçyolda şubesi var diye biliyorum.
yazarken link vermemişim pardon.

www.b-fit.com.tr/TR/

Orangerie | 12 Haziran 2009 01:03

neden sadece kadınlar içinmiş acaba ?

ÜÇYOL B-FİT | 21 Ağustos 2009 18:14

ÜÇYOL ŞUBE ADRESİİİİİİİİ

326 SOKAK NO:1 D.1 BAHÇELİEVLER - İZMİR

BAHÇELİEVLER DE BÜYÜK BİR CAMİ VAR ÜÇYOL MEYDANINA YAKIN OLAN İŞTE O CAMİ SIRASINDA FOTĞRAFÇI TAYLAN IN YANINDA BAKLAVACI VAR BAKLAVACININ ÜSTÜNDE... TEL:262 41 41