mavi iphone kılıfı veriyor


kaçımızın iphone u var bilmiyorum, ama iphone u olanlar için güzel bi' kampanya..-boynunu bükmek- derken.. fark ettim ki, alternatif olarak telefon aksesuarı da veriyorlarmış. :) alternatifi olması iyi olmuş açıkçası.. 


sitelerini de yenilemişler, ama girişte kesik kesik çalan müziğe dayanamadığım için kapattım, bekleyemedim açıkçası.. inceleyebilen olursa haber versin :) 

son olarak;
sinir oluyorum 'lütfen bekleyiniz' kısmında müzik çalan ve sesi kısma imkanı tanımayan web sitelerine..

4 bıkbık:

Adsız | 21 Mayıs 2009 22:27

bana iphone alsana. bıdfe hedıye gılıf

andromeda | 21 Mayıs 2009 22:31

nagash sensin dimi? :)

Adsız | 21 Mayıs 2009 22:35

filader : ) giriş yapmak zor geldi :D

andromeda | 21 Mayıs 2009 22:40

haha :) son söz: almıcam, en azından iphone beni alabilcek kapasitedeyken.