benim için efes
























40. yılını kutlayan efes pilsen'in hazırlamış olduğu bi' web sitesi var.
yeni logosuyla efes, 40. yıla güzel giriyor diyebiliriz. siteye kaydolduktan sonra, 'benim için efes..' diyerek efes'in ne anlama geldiğini anlatan yazı, resim, fotoğraf, video ekleyebiliyorsunuz. blogger yazarlarına ve ünlülere de sormuşlar efes'in onlar için ne anlama geldiğini.

“benim için efes...” diyen ve paylaşımı en çok beğenilen katılımcıya efes’in moskova fabrikasına gezi ve 3 günlük moskova tatili,
paylaşımı en çok beğenilen 2., 3., 4., 5. ve 6. katılımcılara efes’in istanbul fabrikasına gezi ve bira eğitimi,
her pazartesi paylaşımda bulunan ilk 5 katılımcıya sürpriz etkinliklere davetiye,
“efes ile 40 yıl”a yorum ekleyen her 20. katılımcıya, efes özel kapak açacağı


gibi ödüller mevcut. bence baya cazipler :)

ben eksik kalmadım yazdım tabii ki; hatta şöyle yazdım:

http://www.benimicinefes.com/default.php?shareId=4271


2 bıkbık:

Dünyayı Kurcalayan Adam | 21 Mayıs 2009 19:47

geçen yıl da vardı böyle bişey. ne yazmıştım hatırlamıyorum ama güzel yazmıştım. dereceye girmedi ama olsun. efes içince rahatla bir nefes. ne dedim ben ?

andromeda | 21 Mayıs 2009 20:31

ya benimki de girmicek galba. reklam filan yapıyorum işte.. efes nefes şeyisini yapmayanı dövüyolarmış zaten araştırmalar sonucunda fark ettiğime göre, napmışsan iyi yapmışsın o sebeple.