her şeyi bilen kadın


aslında oldu baya, sözlüklerde de çok konuşuldu; ama biz blogu açalı çok olmadığından bulunsun istedim. bi' kere şenay gürler çok sempatik ve çok yakışmış. bu sabah oynadım bi' kez daha - bu sefer ben de lipton çayımı yudumluyordum, geçen seferlerde çok canım çekmişti açıkçası, tedbirliydim :)- blog tuttum, dosya dedi. 'cık' dedim, yine bilemedi. ama yaklaştı yani.. fena sayılmaz. ilk seferde poşet çayı bilememişti, ya da ben saçmalamış olabilirim cevaplarda :)

yaptığı decision tree'ler kullanarak tuttuğunuz nesneye ulaşmaya çalışmak. aslında ilk değil; daha önce 20q vardı, bilenler bilir. bilmeyenler içinse; http://www.20q.net/
ve türk versiyonu olarak da http://www.dingobeta.com/
her şeyi bilen kadın, görsel açıdan çok çok daha güzel diğerlerinden. prodüksiyon olarak başarılı ve kıytırık oyunlardansa çok daha güzel bi' mikrosite uyarlaması olmuş.
bi' de ilk 20 soruda bilemeyince 5 soru hakkı daha istiyor. onda da bilemezse 'gel ben sana bardak veriyim anlaşalım' diyor. verdiği bardak, bodum bardak diye bişi. bodum bardak ne lan? tasarımı güzel ama.

0 bıkbık: