Binboa daha iyisini yapana kadar..


Satsuma. Üç hafta kadar önce ağzının tadını bilen –ehem- sevdiceğimin tavsiyesiyle denedim. Binboa nın denediklerim içinde, en muhteşem votkası budur derim ben. Hatta mandalinaya bayılan biri olarak, içtiğim en iyi votka da diyebilirim efendim. Bu şaheser içecek adını satsuma adlı mandalina türünden alıyormuş ve satsuma meyvesi dünyada ilk kez bi votkanın aroması oluyormuş duyduğum kadarıyla. Fotoğrafta görüldüğü gibi çok iştah açıcı tasarıma sahip bi şişesi olduğunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Şişeyi açar açmaz ortalığa yayılan mandalina kokuları resmen mest ediyor zaten. İçimi de keyiflendiriyor, böyle ortama bi sıcaklık katıyor, efendime söyleyeyim insan bi ‘Akdeniz akşamları’ falan söylemek istiyor icabında. Sıcak yaz günlerinde kışı özleyen bünyelere iyi gelecek bence.

İçki reyonunun önünde durup ‘Ay şunu mu alsak canım yeaa, neli ki bu.. hem bak fiyatı da iyiymiş bıdıbıdı.. ama yok bildiğimizden vazgeçmeyelim, para veriyoruz sonuçta ehemehe’ diye konuşup küçük hesapların peşine düşmeyin, satsuma yı esgeçmeyin derim ben.

Schweppes mandalina ile tüketilmesi tavsiyedir, hadi bakalım yarasın.

3 bıkbık:

andromeda | 12 Haziran 2009 10:37

meyveli sodayla da süper olur gibi geldi bana.. önce buzlarımızı kırıyoruz, sonra sodamızı ve voktamızı bardağa ilave ediyoruz. mm.. sesi duydunuz dimi siz de? :)

Adsız | 16 Temmuz 2009 00:51

Binboa Satsuma ile Akmina Tropikal gayet güzel yumuşak uyum sağlıyor.
Ayrıca Binboa Redorange ile Akmina Tropikal'de uyum sağlıyor

esra | 16 Temmuz 2009 15:42

Akmina Tropikal.. yeah, favorim :)